onsdag 22. juni 2011

Aaand action!

Da kan jeg igjen trykke på Play knappen på fjernkontrollen for livet mitt. Etter at jeg fant skapningen som i hele går plaget meg, omkommet.


I tillegg har jeg i hele dag måttet sitte inne i leiligheten min å vente på en pakke fra UPS. De syns nemlig det er mye bedre at jeg setter av en hel dag av mitt liv for å sitte hjemme å vente på dem, istedet for at de kan planlegge og komme til et bestem tidspunkt.. Makan.

Men til slutt kom dem!



..med en liten pakke til meeeg!

Gjett hva det var!


Det var en iPhone! Min gamle ble frastjålet, så da fikk jeg igjen en på forsikringen. Da måtte jeg selvfølgelig velge hvit denne gangen.




Jeg ble utrolig glad da jeg fant ut at jeg fikk nye handsfree headset. Har jo selvfølgelig mistet mitt andre headsett. Klarer alltid å miste de etter ca en uke. Men ikke denne gangen! (Nå har jeg hatt dem en hel time allerede!)



Men sååå. Som et lite barn på juleaften som har ventet på å få åpne gaver, og blir skuffet over at man må spise dessert først, måtte jeg jo installere iPhonen på pcen! Og ikke nok med det, jeg måtte også installere siste versjonen av iTunes og restarte pcen før jeg kunne koble den til!!


Da jeg endelig fikk koblet i telefonen fikk jeg bare 172(!!) meldinger tikkende inn på telefonen. Det var vel kanksje et plaster på såret for all ventingen...

Har du noen gang sittet hjemme og ventet på en pakke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar