onsdag 22. juni 2011

Little Miss Baby

I dag er jeg barnevakt for en liten baby. I og med at utviklingen nå for tiden gjør at Norge blir mer og mer lik USA, tør jeg ikke røpe navnet på babyen, så jeg kaller henne bare Little Miss Baby (LMB). Jeg er nemlig redd for å bli saksøkt av denne babyen når hun fyller 18 år, dersom jeg legger ut bilder hun ikke liker av henne, eller nevner navnet hennes. Hun er jo strengt talt ikke gammel nok til å uttale seg om hvilke bilder som er fine eller stygge av henne, så derfor legger jeg heller bare ut et bilde av hånden hennes :)


Søt hånd ikke sant?

Du lurer kanskje på hvorfor jeg sitter på pcen mens jeg er barnevakt, men den logiske forklaringen er at hun sover. Hun nektet og ligge i vognen sin, så jeg gikk rundt en halvtime og vugget på henne for å prøve og få hun til å sove. Men det funket ikke. Så til slutt ga jeg opp og satte meg ned med babyen på fanget. Da sovnet hun selvfølgelig. Er det ikke typisk?

I kveld er det St.Hans Aften! Kjæresten til pappa har fått godkjent av brannvesenet om å lage stort bål på stranden. Bilder kommer senere :) Skal du se på St. Hans bål?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar