fredag 24. juni 2011

St. Hans Aften

St. Hans Aften skulle feires hjemme hos pappa med familie, og familien til pappas kjæreste. Jeg skulle plukke opp mr. M, min samboer på veien, men selvfølgelig var det kø! Jeg hater kø! Det er alltid kø når jeg er sent ute! (Jeg er forsovet alltid sent ute...)



Når jeg blir voksen ønsker jeg meg en flyvebil. Jeg skal ta patent på det i Norge, skik at jeg alltid kan fly over de andre bilene når det er kø. Bare skriv det ned på ønskelisten min, slik at dere kan kjøpe det til meg i bursdagsgave det året jeg fyller voksen :)

Jeg lovte dere bilde av St. Hans bålet. Men det glemte jeg. Jeg tok bilde av en båt da...


All veden var forsovet våt etter at det hadde regnet, men med hjelp av en del tennvæske og tre aviser fikk vi fyr. Martin (mr. M) tok et bilde av bålet med tlf sin:


Håper dere hadde en fin St. Hans!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar