mandag 27. juni 2011

Er det mulig???!!!

Den forrige iPhonen jeg hadde klarte jeg å holde helt fin helt til den ble stjålet, men nå var det tydeligvis på tide at min gode karma tok slutt.. For bare seeee:


Vet det er ganske vanskelig å se på bildet, men greia er hvertfall at jeg har fått en sprekk over heeele skjermen! Klarte å miste den i bakken!! Var ikke langvarig glede med en splitter ny iPhone uten riper og striper!

Men i dag har Mr. M. og jeg vært å besøkt kompisen til M som skal gifte seg til helgen. Jeg har nemlig aldri møtt kjæresten hans, så tenkte det hadde vært koselig før bryllupet.. Men, på vei hjem var det full stans rett før Ryen. Dere skjønner nemlig det at her i Oslo syns de det er så gøy å lage lengst mulig kø. Så derfor starter de med veiarbeid, overalt, SAMTIDIG! Stenger Oslo S, plus tenner på trailere i Oslofjordtunnelen slik at mest mulig mennesker må kjøre gjennom Oslo for å stå i kø! High five!

Først hadde de stengt av ring 3 slik at man måtte kjøre tunnelen ned til Oslo Sentrum. Masse kø.


Også bare:


Jaaa! La oss stenge veien ned til Sentrum også. Så kan alle bilene bare sitte inni tunnelen og dø av kullosforgiftning. Kjempe gøøøøy!! Keep up the good work, guys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar