tirsdag 6. september 2011

Brent middag

Må bare beklage at det ikke har vært noen bilder på de to forrige innleggene, men jeg skrev nemlig fra iPhonen min, og den nektet rett og slett å laste opp bilder. 

Før jeg sier noe annet må jeg fortelle hvor elendig kokk jeg er. Jeg skulle steke noe så simpelt som den derre ytrefileten som var på helgetilbud på Kiwi denne helgen (de er faktisk utrolig praktiske for oss aleneboere), og klarte selvfølgelig og brenne den! Selvom jeg hadde på middels varme! Jeg har heldigvis troen på at jeg som 20 åring fortsatt har et stort læringspotensiale når det kommer til kokkelering, så om ti år(!), DA skal jeg vise dere hvem som kan lage mat.


 Men inntill da får jeg klare meg med halvbrente ytrefileter med ovnsbakte grønnsaker, poteter og bernaise. Var faktisk godt. Tross at ytrefileten var litt småbrent. Det eneste som er litt kjipt er at nå må jeg vente til det kommer på helgetilbud på Kiwi igjen, før jeg kan lage samme retten, ettersom det er lite sansynlig at jeg gidder og ta meg råd til en hel pakke med kjøtt, bare til meg. 


Jeg er forresten forbauset over hvor mye det går ann å regne på en og samme tid. Grunnen til denne forbauselsen stammer fra at jeg for et år siden kom hjem fra USA etter å ha vært der i et år. Jeg var i California, og der regnet det nesten aldri! Det er tydelig at det tar ganske lang tid før jeg klare å innse at det faktisk regner så mye som det gjør her i Norge. Meeen, en ting som er postivt er at jeg snart har bursdag! Da ønsker jeg meg disse: 

I tillegg til å være vanntette så er de også varme! Perfekt til mine føtter i det kalde og regnfulle landet Norge. 

Jeg ønsker meg forresten også denne robotstøvsugeren:

..og for de som kunne vært interessert i å kjøpe den til meg, kan kjøpe den her

Sånn, da har jeg gjort livet til dere gavekjøpende mennesker der ute, litt lettere! Mission acomplished

Nå skal jeg lakkere neglene og se litt på tv før jeg skal på trening. (Ja, jeg vet at dere ønsket og vite at jeg skal lakkere neglene :) ) Blogges senere



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar