søndag 11. september 2011

Vorse + slappe av

Vorset i går var veldig vellykket. Vi ble vel rundt 20 stk som fikk stablet oss inn i leiligheten. Var ganske overrasket at det var plass, men det gikk så fint atte. Folk måtte sitte litt hultetibult, men virket som folk koste seg. Vi skulle egentlig bestille pizza som vi skulle spise til middag, men dette ble det aldri noe av. Ettersom jeg da kun hadde spist to knekkebrød hele dagen gikk selvfølgelig jeg på en smell rundt tolv tiden, etter to flakser vin plus litt til. Var utrolig dumt, ettersom jeg hadde gledet meg hele uken på å dra ut. Men, men. Etter det jeg hørte ble ikke byturen så særlig vellykket, og alle sammen hadde blitt splittet. Det kommer jo en ny sjanse neste helg! :)

Da jeg våknet i dag så ikke leiligheten ut, etter naturlige årsaker. Brukte ca halve dagen på å rydde, vaske og støvsuge. Tok meg noen lange pauser innimellom for å ligge litt på sofaen. Nå ser leiligheten like fresh ut som den gjorde på dagen i går, så da kan jeg slappe helt av :)


På kvelden i dag har Veronika (en fra klassen) og jeg hatt kosejentekveld med pizza, godteri, brus og tv titting. Det var veldig deilig etter gårsdagen. Jeg har forsovet også mistet stemmen, så alle samtaler i dag har vært enten hviskende eller med min fantastisk-fine-nesten-ikke-eksisterende stemme. Har heldigvis blitt forstått sånn någenlunde.


I mrg er det skole klokken 0910, og ettersom jeg har blitt utrolig flink til å forsove meg, skal jeg nå sprette til sengs, i troa på at nok søvn skal gjøre at jeg greier å stå opp.  Sjalabajs.



1 kommentar: