onsdag 14. september 2011

Ond sirkel

Uff, jeg har kommet inn i en syyk ond sirkel! Den går slik: 
"Jeg er syk" fører til: 
Jeg ikke kan trene

"Jeg kan ikke trene" fører til:
-  Jeg får ikke sove
 - dårlig samvittighet

"Jeg får ikke sove" fører til:
Jeg blir trøtt.

"Jeg blir trøtt" fører til:
 jeg blir sliten 

"Jeg blir sliten" fører til: 
- jeg blir ukonsentrert
- orker ikke gjøre noen verdens ting (rydde, blogge, vaske klær, osv.)

Det værste med dette er at når jeg er sliten og trøtt orker jeg som oftest ikke å lage så veldig sunn mat. I går for eksempel spiste jeg ingenting til middag, fordi vi var nemlig i sverige på shopping. Når jeg ikke spiser ordentlige måltider får ikke kroppen min i seg alle næringstoffene den trenger, noe som igjen fører til at kroppen min bare fortsetter og være syk. Så kan du starte på toppen igjen. 


(Karoline prøver en jakke på Gina. Holdte på å le meg i hjel ettersom hun har vesken under jakken.. Ja, var morsomt der og da!)


En ting jeg hater er rubiks kube. Har prøvd og løse den flere ganger, men ender alltid opp med å ha lyst til og hive den i søpla eller rive den fra hverandre. Det var derfor med stor glede at jeg i går fant en kube som jeg greide å løse! Jippiiii..



Nå sitter jeg og spiser frokost klokken åtte. Vanligvis ville jeg ikke stått opp før kanskje 0730 og fått dårlig tid. Men i natt har jeg virkelig ikke sovet noe godt. Våknet hele tiden! Så da klokken var ti på syv orket jeg ikke ligge og vri meg lenger. Så da fikk jeg en morning med god tid! Veldig deilig! 
Vi blogges! ;)

1 kommentar: