mandag 5. september 2011

Halvsyk

Etter fadderuka sa kroppen min i fra at nok er nok. Etter seks dager med fyll ville den rett og slett ikke mer. Som straff har jeg gått og vært halvsyk siden forrige lørdag. Snufsete og tett i hodet. Dette har medført at dette har vært min nærmeste venn den siste uken:



Når jeg er halvsyk føler jeg at jeg ikke ser bra ut i noen ting. Jeg føler at uansett hva jeg gjør med håret ser det bare bustete og ustelt ut. Uansett hvor mye jeg sminker meg føler jeg at jeg ser like sløv og ufresh ut. Uansett hva jeg tar på meg føler jeg at jeg bare ser rar ut. Dette medfører et ikke alt for godt humør.


Det minner meg forresten om denne sangen:


 Når det kommer til Fiona var hun ikke så veldig fornøyd da Ida dro fra henne for å dra på skolen. Jeg prøvde å fortelle henne at Ida snart skulle komme tilbake. Men da ble hun bare sur og løp og gjemte seg i et hjørne. (Som om jeg ikke ser deg der!)





Jeg fant ut at siden hun bare drev og furtet inne var det kanksje bedre å ta henne med ut!


Det var en kjempe idè! Siden nå er hun glad i meg. Men! Nå er ikke lenger jeg så fornøyd, for nå har hun faktisk tatt seg såpass til rette at hun ligger på MIN plass i sofaen. Så nå må jeg sitte på den teite siden av sofaen, mens hun ligger der borte og gosser seg med den teite McDonalds bamsen sin. Men jeg later bare som ingenting, siden er mye koseligere at hun sitter her sammen med meg, enn borte i det dumme hjørnet bak bagen sin.



På den lille turen vår stoppet vi på Kiwi for å handle inn litt middagsmat. Da bestemte jeg at siden det er så synd på meg og min halvsyke, helsingle kropp at jeg skulle kjøpe meg et blad jeg kan kose meg med. Jeg leser sjeldent blader, i og med at det koster ganske mye for en stakkars eneboerstudent. Så i dag er unntaket. Nå skal jeg kose meg med det nye Woman bladet.. 



 ...og en skål med Corn Flakes med syltetøy. Namm..



 Vi blogges!

1 kommentar: