lørdag 17. september 2011

Freeedag

Da var enda fem dager over og det er helg igjen! Jeg elsker helger, for da kan jeg som oftest bare slappe av. I går ble jeg forresten utrolig lykkelig da jeg fant ut at de selger Frapper på Bit på Byporten. Da jeg var i USA for et år siden drakk jeg nemlig det hele tiden. (Det + yogurtis + cookies er forsovet hovedgrunnet til at jeg la på meg der borte) Men anyways, har ikke drukket det siden jeg var i USA, siden jeg trodde at de kun hadde det på Starbucks. Men der tok jeg feil. 



Den er suuuper god. Heldigvis koster de 42 kr, slik at jeg ikke har råd til å kjøpe det hver dag.


I går lekte jeg frisør. På kvelden skulle jeg egentlig på shopping for å frebrilsk prøve og fylle opp mitt stakkars kleskap som faktisk nesten er helt tomt! Men selv etter å først ha vært på Storo senteret, for så og dra på Akerbrygge, hadde jeg ennå ikke funnet så mye som et eneste plagg :(


Nå skal jeg snart på jobb. Snakkes!


Ps: skjønner ikke hvordan jeg kan våkne av meg selv klokken ni på en lørdag :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar