fredag 9. september 2011

Nattboord


Etter mye stress og ut og inn med skruer har jeg endelig fått meg et nytt nattbord! Det var en lang prosess, men fikk det til til slutt. Startet ca sånn her:



Ja, det er faktisk kult med slippers!



 Men til slutt så det slik ut:

Very nice!

 Jeg har forresten tidligere kjøpt wall stickers fra IKEA. Satte opp disse steinene på soverommet, men ettersom det er så høyt under taket syntes jeg at det ser det så dumt ut med så få steiner. Så nå har jeg endelig somlet meg til å kjøpe en pakke til slik at jeg kan bygge et ennå  høyere tårn av steiner på veggen :D


Dette har jeg da selvfølgelig ikke fått gjort ennå, men det kan jeg jo styre med på dagen i morgen. Da skal jeg også rydde og støvsuge leiligheten, for på kvelden i morgen kommer det ca 16 stk på vorse fra skolen! Det blir sikkert morsomt, og ikke fullt så morsomt på søndag. 
Nå skal jeg snart snike meg i seng. Natta!

1 kommentar: