torsdag 15. september 2011

Jeg har et stooort problem...

..jeg har nemlig gått helt berserk i matbutikken denne uken. Uten at jeg har lagt merke til det! Og da jeg åpnet kjøleskapsdøren i ste og fant ut at jeg har et stappfult kjøleskap ble jeg ganske redd da jeg kom på at jeg bor heeelt alene, og at JEG, heeelt alene må spise opp all denne maten. Skjønner virkelig ikke hva som har gått av meg. Har ikke merket at kjøleskapet har begynt og bli fullt engang! 



 I går da vi var i Sverige kjøpte Karoline og jeg første del av bursdagsgaven til Ida, så i dag har jeg pakket den inn. Jeg elsker og pakke inn gaver, derfor gleder jeg meg alltid til jul!


På skolen i dag fikk vi forresten en IKEA pose full av gratis ting. Var alt fra tankrem, til godteri og blader som Det Nye. Sier aldri nei til det! I morgen er det bare kort dag på skolen og jeg kan sove lenge. På kvelden skal jeg ut og shoppe, og forhåpentligvis finne et outfit til lørdagen. 

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar