onsdag 7. september 2011

Luksus frokost

I dag sto jeg opp litt tidligere enn jeg egentlig pleier for å lage meg en goood frokost. Er ikke alltid det blir så mye tid til å spise mat når jeg passer Little Miss Baby, så da er det greit at magen er god og mett før jeg henter henne. Min frokost bestod av:

En kopp med grønn te (godt for min såre hals)..


Mitt faste innslag i frokosten. Dobbelt 0%. Jeg er ikke noe særelig fan av skyr, synes at den smaker så kunstig, mens denne yogurten inneholder også 0% sukker, og i tillegg 0% fett, men smaker fortsatt ikke kunstig. Så et godt forslag til alle der ute som ikke klarer skyr pga. den kunstige smaken: smak denne! (Eneste som er negativt med denne i forhold til skyr er at den ikke har like høyt innhold av proteiner. Men det går fint for min del :)

Bløtkokt egg (det spiser jeg forsovet hver dag. Da får jeg jo i meg noen av proteinene som yogurten ikke har :) ), kiwi, knekkebrød med laks og et iskalt glass vann.


Jeg har forresten kjøpt meg to glassflasker fra Ikea som jeg alltid har stående i kjøleskapet med vann. På den måten har jeg alltid iiiiskaldt vann. Dette er mye mer praktisk enn å måtte stå og vente på at springen skal gi meg kaldt nok vann. Dessuten blir det ikke like kaldt fra springen, som det jeg har i kjøleskapet, og i tillegg slipper jeg å sløse vann! Vinn vinn situasjon :) High five!


(For de som lurer på hvorfor jeg sitter og blogger mens jeg er barnevakt, kan jeg fortelle at babyen sover :) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar