søndag 4. september 2011

Senil i en alder av 20..

Det er ikke så greit å bli senil i en alder av 20. Det å glemme at man har en blogg er derimot ikke så veldig vanskelig. I hvertfall ikke i mitt tilfelle. Her om dagen sto jeg i dusjen, og plutselig klarte jeg ikke å huske om det var shampo eller balsam jeg skulle ta i håret! Lider av gullfisk syndromet til tider. Eller egentlig til alle tider om jeg skal være helt ærlig.

Jeg har desverre hatt en del endringer i min livssituasjon den siste tiden, noe som har ført til at jeg nå bor helt alene i min lille leilighet i Oslo. Ganske ensomt innimellom, selvom jeg har hatt besøk hver eneste dag siden jeg ble aleneboer, for en uke siden.

Men hey, update. Jeg har startet på ny skole! På NKF (norges kreative fagskole) på Interaksjonsdesign! Det er kjempe morsomt hittil. Så langt har vi:

..hatt fadderuke...
(hadde ikke med kamera så har bare tre bilder)







..bygd et tårn av a4 ark. (Dette bildet viser tårnet når det er halvferdig.) ... 







..og lekt med lego :D







I dag har jeg besøk av Ida og fiona. Fiona er en sirkus pomerianian. Her sitter hun på ryggen min å gjesper. 







I morgen har jeg fri fra skolen, så da skal jeg og Fiona leke sammen :) Nå som jeg har blitt enslig kommer jeg forresten til å blogge mye mer (skal ikke så mye til med tanke på at jeg ikke har bloggen siden juni eller juli..) ettersom jeg trenger å ytre mine meninger til noen. Før kunne jeg jo bare snakke med Mr M hver gang jeg hadde noe på hjertet, ettersom han alltid hvar her. Men nååå må jeg faktisk ringe noen. Da er det jo mye lettere å bare blogge. SÅÅ vi blogges! Lover! Kors på halsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar