tirsdag 6. september 2011

Sliten i kroppen

Da har jeg endelig kommet hjem fra trening, dusjet og hoppet til sengs. I og med at jeg forsov meg i dag tenkte jeg at det var lurt og bare hoppe rett til sengs etter trening, slik at jeg får mest mulig søvn. I morgen har jeg fri fra skolen, og da er det barnevakt for Little Miss Baby, som jeg har skrevet om tidligere, som står på tapetet. Nå tipper jeg at hun er rundt 4 mnd gammel, men kan ikke si det 100% ettersom jeg ikke husker når hun har bursdag. Men uansett hvor mange mnd eller uker hun er så kommer det til å bli så koselig. Hun er nemlig en usedvanlig baby som bare smiler hele tiden, bortsett fra rett før hun skal ha mat. Hvis alle babyer hadde vært sååå snille hadde det vært en mye lettere mammaverden.

Nå som jeg sitter her i sengen tenker jeg på hvor mye jeg savner et nattbord! Hadde vært utrolig digg å slippe og bruke vinduskarmen til vannglasset mitt! Dette nattbordet her ligger ute på "Gis bort" seksjonen på finn, og jeg føler at det kunne blitt fint hvis jeg hadde malt det hvitt eller svart. Kanskje jeg skal slå til?


Men nå skal jeg krype godt under dynen å sovne til lyden av reinet som pisker på vinduet. Sov godt alle der ute :)

1 kommentar:

  1. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40157206

    så slipper du hente og male..

    SvarSlett