torsdag 8. september 2011

Camilla flytter, IKEA og treningskamp

I går, etter at jeg hadde vært barnevakt, dro jeg rett til Drøbak. Min søster flyttet nemlig til London i dag for å ta master, så da var det tacomiddag hjemme hos pappa som en lite avskjed. På veien hjem var jeg så utrolig heldig å ende opp midt i veiarbeidet i Drøbak, som skjer en gang hvert tiende år. Så bare:


"STOPP Vent på ledebil"
Så jeg bare satt der og ventet i kanskje FEM minutter. Var ganske slitosmt. Men til slutt kom ledebilen.


Men da jeg prøvde å ta bilde av den stakk den bare av. Great! Også da, som om ikke det var nok. Da jeg kom videre på veien så jeg plutselig noe svart som ligger midt i veien. Og jeg bare: " OOOH NOOO" og bråbremser (etter at jeg hadde sett i speilet selvfølgelig). Så viser det seg at det er en støtfanger! Midt i veien! Hvem legger en støtfanger midt i veien liksom? Men som det snille mennesket jeg er, går jeg ut av bilen og hiver den i grøfta, før jeg kjører videre :) Karma point for me.

I dag hadde jeg visst ikke skole likevel, siden læreren later som om han er syk. Så da dro jeg og tre andre på IKEA på Slependen. (Kommer aldri til å dra på den på Alnabru igjen, etter at jeg her om dagen var der for femte gang hvor de ikke har det jeg skulle ha! Utrolig irriterende!) Meen, nå har jeg ihvertfall fått kjøpt meg nattbord og kan leve lykkelig i min ensomhet i alle mine dager. Da kan jeg ihvertfall være ensom MED nattbord, det må jo i det minste være litt bedre. 



I dag er det foresten åpningen av Hvelvet, som er studentpuben på NKF. Jeg hadde egentlig tenkt meg dit, men så hadde vi treningskamp i dag, og etter at treneren ble sur da jeg sa jeg ikke ville være med, turte jeg ikke annet enn å dra på treningskamp istedet for uuut! Two karma points for me. Men vi vant da. Kjempe kult. 

I morgen skal jeg på skolen. Tror jeg. Men før det må jeg jo finne ut hvordan jeg skal montere nattbordet mitt. Det kan jo alltids bli spennende. Vi blogges! :)

(Camilla, søsteren min som flyttet, er hun jeg ligger på )

1 kommentar: